Összes oldalmegjelenítés

2011. július 11., hétfő

Kondákor Zsófia

Horváth Veronika

Születési hely: Nagykanizsa
Születési idő: 1980. 02. 19.

Középiskola: Tisza-parti Gimnázium, Szeged;  Tamási Áron Gimnázium, Budapest
Felső végzettség: Goór Nagy Mária Színitanoda
Szakmai karrier a TV2 előtt: 17 éves korom óta szerepelek reklámfilmekben,  2001-től csatlakoztam az R-GO Gidákhoz, voltam műsorvezetője a Kenó-sorsolásnak is, illetve a VIVA-n és az ATV-n is vezettem telefonos vetélkedőket.
Szakmai karrier a TV2-ben: Horváth Veronikát, az új rezidenst alakítom.
Mit jelent számára a TV2: Egy hely, ahol dolgozom, és jól is érzem magam.
Legkedvesebb TV2-es műsorok/anyagok: Nem nézek tévét.
Legkínosabb TV2-es szituáció: Amikor Veronikát alakítva kiesik a számból a fogszabályzó forgatás közben.
Hobbi, kedvenc időtöltés: színház, olvasás, gyöngyfűzés, sport: futás, bicikli
Család: Egy kisfiú boldog anyukája vagyok.
Nagy álom: Szeretnék olyan helyekre utazni, ahol másként élnek az emberek, mint mi, és szeretném ezeket a kultúrákat megismerni.
Kedvenc ital: Víz
Kedvenc étel: Mindent szeretek, mindenevő vagyok.
Kedvenc állat: Kutya és ló. Apukámnak van egy magyar vizslája, Fifi, anyukámnak pedig egy uszkárja, Bibi.
Kedvenc szín: Fehér
Kedvenc autó: A saját kis szakadt Suzukim.
Kedvenc uticél: Balaton
Kedvenc könyv: Hangulattól függ.
Kedvenc film: Walk the Line – A nyughatatlan
Kedvenc színész: Nagyon sok jó színész van, nem akarok senkit sem kiemelni.
Kedvenc színdarab: A Katona József Színház Kamrájában látható „Ledarálnakeltűntem” című darab Bodó Viktor rendezésében.
Kedvenc zenei előadó: Minden zenei stílust szeretek, minden zenét meghallgatok, még a heavy metalt is. Minden stílusban vannak jó előadók és rosszak is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése